ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023

Συντονιστής: Captains

AlexD

 nba
Reactions: 1449
Δημοσιεύσεις: 2569
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 7:46 am
Αγαπημένος παίκτης: Karl Malone
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Οκτ 09, 2023 5:28 pm

EXASFAIROS13 έγραψε:
Δευ Οκτ 09, 2023 4:21 pm
Αλήτης ο Μπέης αλλά λέει αλήθειες χρησιμοποιώντας την γλώσσα του πεζοδρομίου.Απο νονός της νύχτας έγινε δημαρχος κάνοντας κάτι δημιουργικό στην ζωή του και καλό για την κοινωνία.

Επίσης για να τον ψηφίσουν οι Βολιώτες κάτι καλό έχει κάνει ως δημαρχος.Δεν νομίζω να είναι πάνω από την κάλπη μπράβοι του με γυαλιά ακτίνων Χ και να καρπαζωνουν όποιον δεν τον ψηφίσει.

Όλοι μας γελαμε και επιδοκιμαζουμε οταν ακούγεται σε διάφορα ρεπορτάζ το "Μητσοτάκη γ......αι ".Μερικοί θα το έχουμε βροντοφωναξει κιόλας σε πλατείες.Ε ο Μπέης τα λέει μπροστά στην κάμερα και μπράβο του που έχει τα γκατς.

Αν έκανε κόμμα αύριο θα υπήρχε ανταπόκριση από μεγάλη μερίδα κόσμου.Ειναι ο τύπος που τα λέει χύμα στα τσοντοκαναλα της ΝΤΠ ,της προπαγανδας και της διαπλοκης.Ισως δεν το κάνει βέβαια για να μην βρεθεί σε φυλακή η κάτω από το χώμα.Βλακας δεν είναι.Δεν αφήνουν να επιβιώσει κάνεις που είναι απέναντι τους.Οι υπόλοιποι που κάνουν γαργάρες μια χαρά ζουν και βασιλεύουν.

Δεν είμαστε τυχαία ανάμεσα στις λιγότερο δημοκρατικές "δημοκρατιες".
Show κάνει, όπως κάνει και ο Σάκης Ρουβάς ας πούμε αλλά στο πολύ πιο άξεστο, βίαιο και οπισθοδρομικό.
Με κανέναν ισχυρό δεν τα βάζει, τα βάζει με μειονότητες και απλούς ανθρώπους.

Δεν είναι ανάγκη το κάθε μάτσο, αμόρφωτο ταγάρι αυτόματα και λόγω στυλ να "τα βάζει με την διαπλοκή" μόνο και μόνο επειδή βρίζει και βαράει όποιον βρει μπροστά του.

Μετά από τόσα χρόνια Χ.Α. θα έπρεπε να μπορούμε να βλέπουμε την διαφορά πιστεύω.

5
5 Εικόνα
AlexD

 nba
Reactions: 1449
Δημοσιεύσεις: 2569
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 7:46 am
Αγαπημένος παίκτης: Karl Malone
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Οκτ 10, 2023 2:33 pm

gourgou έγραψε:
Σάβ Οκτ 07, 2023 12:41 pm
@AlexD

Δεν είναι έτσι απλά ότι σκοτώθηκαν Γάλλοι, Άγγλοι κ.α. για να ζω εγώ ελεύθερος. Και αυτοί τιμάνε τους δικούς τους προγόνους και ευλαβούντε τα δικά τους χώματα. Η σύνδεση είναι βαθύτερη και ανεξήγητη. Δεν είναι τυχαίο που πολλοί μετανάστες του εξωτερικού αλλά και «εσωτερικοί» μετανάστες που έζησαν παρά ελάχιστα στον τόπο τους, εκφράζουν σαν τελευταία επιθυμία να θαφτούν στο μέρος που κατάγονται. Δεν είναι ούτε βίτσιο ούτε καψόνι προς τους εναπομείναντες. Είναι μία σύνδεση ανεξήγητη. Επίσης πατρίδα είναι και όλα τα πολιτισμικά στοιχεία και η κουλτούρα. Αν δεν σε προκαλεί δέος ο Παρθενώνας ή η Βεργίνα τότε δεν μπορείς να εκτιμήσεις και να σεβαστείς ούτε τους άλλους πολιτισμούς. Αν δεν έχεις γνώση τα πολιτισμικά στοιχεία της πατρίδας σου τότε υπάρχει κίνδυνος όταν έρθει ο αλλοδαπός να μην σεβαστείς τα στοιχεία που αυτός φέρει, και συνεπώς να προσπαθήσεις να τα αλλοιώσεις, αλλά και αυτός τα δικά σου. Να σου δώσω και ένα παράδειγμα που έζησα. Πηγαίνοντας στο καθαριστήριο αυτοκινήτων ήταν ένας Πακιστανός εργάτης. Καλοκαίρι ήταν, μεσημέρι με αφόρητη ζέστη και τον λυπήθηκα. Είχα ένα σάντουιτς μαζί μου για μεσημεριανό και ένα μπουκάλι νερό. Του τα έδωσα χωρίς δεύτερη σκέψη. Πριν καλά καλά φύγω αυτός το πέταξε στο σκύλο. Σοκαρίστηκα. Τελικά κατάλαβα την επόμενη φορά που ξαναπήγα ότι το έκανε γιατί το σάντουιτς είχε χοιρινό. Και ρωτάω τώρα. Εγώ τελικά αυτόν τον άνθρωπο προσπάθησα έστω και άθελά μου να «διαβάλλω» τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις? Αυτός αντίστοιχα έδειξε ασέβεια προς το πρόσωπό μου για κάτι που εγώ στερήθηκα για να του το προσφέρω?
Έχουμε ηθική υποχρέωση να διαφυλλάξουμε πρωτίστως την ασφάλειά τους, αλλά δεν τελειώνει το πρόβλημα εκεί. Σαν κοινωνία μπορούμε να παρέχουμε σε αυτούς τους ανθρώπους όλα τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να ζουν αξιοπρεπώς και με σεβασμό πάντα στα πολιτισμικά στοιχεία που αυτοί φέρουν? Σαν κοινωνία είμαστε θωρακισμένοι ώστε να μην αλλοιωθούν τα δικά μας στοιχεία και να απαιτήσουμε τον ανάλογο σεβασμό? Την κουβέντα την πάω σε επίπεδο κοινωνίας, ούτε καν υπολογίζω τον κρατικό μηχανισμό που είναι ανίκανος να παρέχει τα απαραίτητα στους υπηκόους του.
ΥΓ. Θα ποστάρω και για την θρησκεία και οικογένεια, απλά θα το κάνω σε άλλες δύο φάσεις για να είναι πιο εύπεπτο.
Νομίζω ότι με αδικείς λίγο φίλε.

Αρχικά απαντάς μόνο σε μια αναφορά που έκανα στα πεταχτά και όπως είναι φυσικό φαίνεται να βγάζεις κατόπιν δικά σου συμπεράσματα που δεν έχουν σχέση με κάτι που λέω.

Στην αναφορά μου ξεκαθαρίζω ότι είναι πιο πολύπλοκο το ζήτημα και φέρνω ως παράδειγμα το ότι τιμάω ή χρωστάω και αλλού, δεν είναι όλα βασισμένα στα φυσικά σύνορα. Δεν εξαιρώ οτιδήποτε είναι εντός συνόρων.
Από κει και πέρα δεν το βλέπω τόσο μονοδιάστατα, ότι δηλαδή πρέπει να εκτιμήσεις πρώτα αυτά που είναι σαν φυσικό σύνορο κοντά σου, αλλά σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι να μπορείς να εκτιμήσεις αυτό που αξίζει εκτίμηση, από όπου και αν προέρχεται.

Για τον σεβασμό ισχύει πάνω κάτω το ίδιο, αν έχουμε τα εφόδια σαν κοινωνία γενικά να σεβαστούμε τον συνάνθρωπο, θα σεβαστούμε και εκείνους που έρχονται από διαφορετική αφετηρία. Η μετακίνηση πληθυσμών άλλωστε είναι διαρκής μέσα στα χρόνια και θα συνεχίσει να είναι, οι πολλαπλές κουλτούρες σε έναν γεωγραφικό χώρο επίσης δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε για αυτά τα χώματα εδώ που πατάμε, ούτε σε οποιαδήποτε χώματα επί γης.
Αν κάτι αξίζει να συζητηθεί σε αυτό το σημείο κατά την γνώμη μου, είναι σαν ερώτημα το γιατί σε αυτήν την στροφή της ιστορίας μας δυσκολεύει τόσο πολύ αυτό και υπάρχει τέτοια ξενοφοβία. Άλλωστε η διαφορετικότητα δεν περιορίζεται στην εθνικότητα και την κουλτούρα που επιφέρει. Είναι συνολικά χρέος και στοίχημα της κοινωνίας να μπορεί να ζει αρμονικά με κάθε είδους διαφορετικότητα.

Τώρα για την σύνδεση με τον τόπο που ζούμε, την γλώσσα που μιλάμε και μέσω αυτής έχουμε συνδέσει οποιοδήποτε συναίσθημα ζήσαμε ποτέ, δεν είναι τόσο ανεξήγητη η σύνδεση και δεν διαφωνώ ότι υπάρχει.
Αυτό δεν αναιρεί όμως πως οι αξίες με τις οποίες ζούμε ή θέλουμε να ζούμε έχουν διαχρονικά διαμορφωθεί και από ανθρώπους ή/και κοινωνίες που δεν έζησαν ποτέ σε αυτόν τον τόπο, μίλησαν και σκέφτηκαν σε άλλη γλώσσα. Και δεν μιλάω μόνο για τις μάχες που δόθηκαν για διαφωτισμό κτλ, σκέψου τι επιρροή έχει στην καθημερινότητα μας εδώ στην Ελλάδα το πέρασμα του Καντ, του Αϊνστάιν ή του Φρόιντ πχ σε μια ατελείωτη λίστα.

2
2 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gino_Bill

 a1greece
Reactions: 151
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 5:15 pm
Τοποθεσία: Munich, DE
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: Manu G, Saras, 3D, VC
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Οκτ 10, 2023 4:16 pm

EXASFAIROS13 έγραψε:
Δευ Οκτ 09, 2023 4:21 pm
Αλήτης ο Μπέης αλλά λέει αλήθειες χρησιμοποιώντας την γλώσσα του πεζοδρομίου.Απο νονός της νύχτας έγινε δημαρχος κάνοντας κάτι δημιουργικό στην ζωή του και καλό για την κοινωνία.

Επίσης για να τον ψηφίσουν οι Βολιώτες κάτι καλό έχει κάνει ως δημαρχος.Δεν νομίζω να είναι πάνω από την κάλπη μπράβοι του με γυαλιά ακτίνων Χ και να καρπαζωνουν όποιον δεν τον ψηφίσει.

Όλοι μας γελαμε και επιδοκιμαζουμε οταν ακούγεται σε διάφορα ρεπορτάζ το "Μητσοτάκη γ......αι ".Μερικοί θα το έχουμε βροντοφωναξει κιόλας σε πλατείες.Ε ο Μπέης τα λέει μπροστά στην κάμερα και μπράβο του που έχει τα γκατς.

Αν έκανε κόμμα αύριο θα υπήρχε ανταπόκριση από μεγάλη μερίδα κόσμου.Ειναι ο τύπος που τα λέει χύμα στα τσοντοκαναλα της ΝΤΠ ,της προπαγανδας και της διαπλοκης.Ισως δεν το κάνει βέβαια για να μην βρεθεί σε φυλακή η κάτω από το χώμα.Βλακας δεν είναι.Δεν αφήνουν να επιβιώσει κάνεις που είναι απέναντι τους.Οι υπόλοιποι που κάνουν γαργάρες μια χαρά ζουν και βασιλεύουν.

Δεν είμαστε τυχαία ανάμεσα στις λιγότερο δημοκρατικές "δημοκρατιες".
Μερικές σκόρπιες σκέψεις.

1. Από την πολλή δημιουργία πνίγηκε ο Βόλος δύο φορές πριν έναν μήνα να υποθέσω.

2. Μόνο που τα "Μητσοτάκη #&$&#" δεν ακούγονται από εκλεγμένους δημόσιους λειτουργούς που διαχειρίζονται κρατικό χρήμα και λαμβάνουν αποφάσεις για την ζωή χιλιάδων ανθρώπων, και μάλιστα σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά από αστειευόμενα 15χρονα. Ε, υπάρχει μια μικρή διαφορά δεν νομίζεις?

3. Άκρατο λαικισμό πουλάει ο Μπέος και κάθε ένας αυτής της κατηγορίας. Όποιος τα λέει χύμα, δεν σημαίνει πως τα λέει και σωστά. Συνήθως το ανάποδο συμβαίνει όμως κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπαίνει στον κόπο να αντικρούσει με σοβαρά επιχειρήματα έναν το λιγότερο παράλογο άνθρωπο. Απόλυτη ροή λογικής υποσυνείδητης σκέψης αν το σκεφτείς.

Επίσης το "βλάκας δεν είναι" δεν συνεπάγεται πως είναι έξυπνος. Κάθε ένας που έχει ζήσει στα όρια της νομιμότητας/παρανομίας είναι λογικό να έχει αναπτύξει κάποιο ένστικτο επιβίωσης και κάποιας μορφής διπλωματικότητα. Δεν τον κάνει έξυπνο, ικανό, τίμιο, υπεύθυνο, ανοιχτόμυαλο, οραματιστή και άλλα πολλά που χρειάζεται μια επιτυχημένη παρουσία σε ένα δημόσιο αξίωμα.

Δυστυχώς φαίνεται να έχει χαθεί κάθε κοινωνικό αντανακλαστικό στην Ελλάδα και να συντελείται μια πρόωθηση τρομακτικών μετριοτήτων σε καίριες θέσεις με τις ευλογίες του κόσμου. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το συνεχές "θέλουμε να μας κυβερνάει ένας σαν εμάς" αντί για το "θέλουμε να μας κυβερνάει ο καλυτερος δυνατός από εμάς".

5
4 Εικόνα 1 Εικόνα
gourgou

 a1greece
Reactions: 113
Δημοσιεύσεις: 859
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 13, 2014 9:51 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Οκτ 10, 2023 10:32 pm

@Alex

Σου ανέφερα ένα απλό παράδειγμα πως από μία φαινομενικά καλή πράξη μπορεί να δημιουργηθεί παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο ανθρώπους με διαφορετικά πολιτισμικά στοιχεία. Η διαπολιτισμικότητα για να επιτευχθεί προϋποθέτει αλληλοσεβασμό. Δεν αρκεί να σεβαστείς μόνο εσύ τον αλλόν, αλλά θα πρέπει και ο άλλος να σεβαστεί εσένα.Καλώς ή κακώς υπάρχουν στοιχεία της ταυτότητας μας εκατέρωθεν που δεν είναι διαπραγματεύσιμα. Οπότε θα πρέπει να δούμε κατά πόσο μπορεί να υπάρξει αλληλοσεβασμός σε αυτά. Και πράγματι υπήρξαν μεταναστευτικές ροές και στο παρελθόν, αλλά θα πρέπει να δούμε τα στοιχεία εκείνα που οδήγησαν, αν οδήγησαν σε διαπολιτισμικές κοινωνίες, και σε πιο βαθμό αυτό το μοντέλο ήταν πετυχημένο ή όχι και αν έχουν εξαλειφθεί φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Η ενσωμάτωση για παράδειγμα ενός μετανάστη μιας Ανατολίτικης κοινωνίας σε μία «Δυτική» χώρα δεν είναι το ίδιο εύκολη όσο ενός μετανάστη μιας Δυτικής κοινωνίας και το αντίθετο.Επίσης η δυναμική του ίδιου του κράτους κατά πόσο μπορεί να παρέχει ευκαιρίες εργασίας, εκπαίδευσης, ιατρικής περίθαλψης κ.α. θα πρέπει να συπεριληφθούν υπόψιν στην ενσωμάτωση ενός μεταναστευτικόυ πληθυσμού. Και τέλος παίζει μεγάλο ρόλο και η αναλογία του μεταναστευτικού πληθυσμού προς τον ντόπιιο.
Επίσης χρησιμοποιούμε την έννοια της διαφορετικότητας τελείως αφηρημένα. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ο κάθε άνθρωπος έχει δικαιώματα. Ωστόσο στο σύνολο μιας κοινωνίας τα δικαιώματα του ενός δεν θα πρέπει να παραβιάζουν τα δικαιώματα του άλλου. Για εσένα μπορεί η σεξουαλικότητα του κάθε ανθρώπου να είναι δικαίωμα και να μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα. Μιλαέι όμως κανείς για το δικαιώμα των παιδιών στην παιδικότητα, που καθημερινώς τα βομβαρδίζουμε με εικόνες και συζητήσεις σεξουαλικού περιεχομένου? Και μιας και ξεκίνησε η συζήτηση περι διαπολιτισμικότητας,το πιο σημαντικό στοιχείο ίσως, που στέκεται εμπόδιο είναι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις. Και ρωτάω, εάν αύριο δημιουργηθεί μία ισχυρή κοινότητα μουσουλμάνων, που όλοι ξέρουμε τις πεποιθήσεις του Ισλαμ περι ομοφυλοφιλίας, εμείς σαν Δυτική χώρα θα τους δώσουμε βήμα να εκφραστούν ελεύθερα? Μπορεί ο Έλληνας, ακόμα και ο άθεος, να δεχτεί την δημιουργία μιναρέδων και τζαμιών και τον μουεζίνη να αναγγέλει την ώρα της προσευχής? Όσο μπορεί βέβαια ένας Ορθόδοξος Χριστιανός να ασκήσει τα θρησκευτικά του καθήκοντα στο Αφγανιστάν. Και πολλά άλλα παραδείγματα , στοιχεία της ταυτότητάς μας που όπως ανέφερα στην αρχή δεν είναι διαπραγματεύσιμα
Είναι ωραία στην θεωρία να χρησιμοποιούμε έννοιες όπως ο αλληλοσεβασμός, η ισότητα και η διαφορετικότητα αλλά θα πρέπει να δούμε από που αυτές θα εκπορευτούν και θα γίνουν πράξη.

2
1 Εικόνα 1 Εικόνα
AlexD

 nba
Reactions: 1449
Δημοσιεύσεις: 2569
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 7:46 am
Αγαπημένος παίκτης: Karl Malone
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 6:22 am

gourgou έγραψε:
Τρί Οκτ 10, 2023 10:32 pm
@Alex

Σου ανέφερα ένα απλό παράδειγμα πως από μία φαινομενικά καλή πράξη μπορεί να δημιουργηθεί παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο ανθρώπους με διαφορετικά πολιτισμικά στοιχεία. Η διαπολιτισμικότητα για να επιτευχθεί προϋποθέτει αλληλοσεβασμό. Δεν αρκεί να σεβαστείς μόνο εσύ τον αλλόν, αλλά θα πρέπει και ο άλλος να σεβαστεί εσένα.Καλώς ή κακώς υπάρχουν στοιχεία της ταυτότητας μας εκατέρωθεν που δεν είναι διαπραγματεύσιμα. Οπότε θα πρέπει να δούμε κατά πόσο μπορεί να υπάρξει αλληλοσεβασμός σε αυτά. Και πράγματι υπήρξαν μεταναστευτικές ροές και στο παρελθόν, αλλά θα πρέπει να δούμε τα στοιχεία εκείνα που οδήγησαν, αν οδήγησαν σε διαπολιτισμικές κοινωνίες, και σε πιο βαθμό αυτό το μοντέλο ήταν πετυχημένο ή όχι και αν έχουν εξαλειφθεί φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Η ενσωμάτωση για παράδειγμα ενός μετανάστη μιας Ανατολίτικης κοινωνίας σε μία «Δυτική» χώρα δεν είναι το ίδιο εύκολη όσο ενός μετανάστη μιας Δυτικής κοινωνίας και το αντίθετο.Επίσης η δυναμική του ίδιου του κράτους κατά πόσο μπορεί να παρέχει ευκαιρίες εργασίας, εκπαίδευσης, ιατρικής περίθαλψης κ.α. θα πρέπει να συπεριληφθούν υπόψιν στην ενσωμάτωση ενός μεταναστευτικόυ πληθυσμού. Και τέλος παίζει μεγάλο ρόλο και η αναλογία του μεταναστευτικού πληθυσμού προς τον ντόπιιο.
Επίσης χρησιμοποιούμε την έννοια της διαφορετικότητας τελείως αφηρημένα. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ο κάθε άνθρωπος έχει δικαιώματα. Ωστόσο στο σύνολο μιας κοινωνίας τα δικαιώματα του ενός δεν θα πρέπει να παραβιάζουν τα δικαιώματα του άλλου. Για εσένα μπορεί η σεξουαλικότητα του κάθε ανθρώπου να είναι δικαίωμα και να μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα. Μιλαέι όμως κανείς για το δικαιώμα των παιδιών στην παιδικότητα, που καθημερινώς τα βομβαρδίζουμε με εικόνες και συζητήσεις σεξουαλικού περιεχομένου? Και μιας και ξεκίνησε η συζήτηση περι διαπολιτισμικότητας,το πιο σημαντικό στοιχείο ίσως, που στέκεται εμπόδιο είναι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις. Και ρωτάω, εάν αύριο δημιουργηθεί μία ισχυρή κοινότητα μουσουλμάνων, που όλοι ξέρουμε τις πεποιθήσεις του Ισλαμ περι ομοφυλοφιλίας, εμείς σαν Δυτική χώρα θα τους δώσουμε βήμα να εκφραστούν ελεύθερα? Μπορεί ο Έλληνας, ακόμα και ο άθεος, να δεχτεί την δημιουργία μιναρέδων και τζαμιών και τον μουεζίνη να αναγγέλει την ώρα της προσευχής? Όσο μπορεί βέβαια ένας Ορθόδοξος Χριστιανός να ασκήσει τα θρησκευτικά του καθήκοντα στο Αφγανιστάν. Και πολλά άλλα παραδείγματα , στοιχεία της ταυτότητάς μας που όπως ανέφερα στην αρχή δεν είναι διαπραγματεύσιμα
Είναι ωραία στην θεωρία να χρησιμοποιούμε έννοιες όπως ο αλληλοσεβασμός, η ισότητα και η διαφορετικότητα αλλά θα πρέπει να δούμε από που αυτές θα εκπορευτούν και θα γίνουν πράξη.
Ναι το διάβασα το παράδειγμα και είναι ένα παράδειγμα που μου έχουν αφηγηθεί ξανά, δεν είσαι ο πρώτος. Πάντα μου φαινόταν περίεργο που τόσοι άνθρωποι είχαν αυτήν την συγκεκριμένη εμπειρία και μάλιστα τους έχει στιγματίσει. Σε όλους την ίδια ερώτηση έκανα: γιατί δεν ρώτησες αν και τι θέλει; και εντάξει, δεν ρώτησες. Τώρα ξέρεις για την επόμενη φορά, που είναι το πρόβλημα; :peace:

Απαντάω λοιπόν ξανά, ότι οι αντιφάσεις και άρα οι ευκαιρίες για παρεξηγήσεις ανάμεσα στους ανθρώπους μιας κοινωνίας δεν περιοριζονται στις πολιτισμικές διαφορές.
Και την ομοφυλοφιλία δυσκολεύεται η ελληνική κοινωνία να δεχτεί, τι θα κάνουμε δηλαδή; θα διώξουμε όσους ζουν έτσι για να μην διαταραξουμε την ψυχική υγεία του κυρ Γιώργη που δεν μπορεί να δεχτεί την ύπαρξη των ή θα τους κλείσουμε και αυτούς σε στρατόπεδα συγκέντρωσης;

Θα μπορούσες στο παράδειγμα σου να μου είχες δώσει εμένα το σάντουιτς και εγώ να μην τρώω χοιρινό, είτε επειδή είμαι και εγώ μουσουλμάνος, είτε επειδή δεν τρώω χοιρινό για λόγους υγείας ή γιατί δεν τρώω κρέας ή γιατί μου φάνηκες ύποπτος και θυμήθηκα την μαμά μου που μου έλεγε ποτέ να μην παίρνω χοιρινό από αγνώστους, είτε για κάποιο λόγο που δεν θα καταλάβεις ποτέ (και δεν χρειάζεται κιόλας απαραίτητα).

Προφανώς και η ενσωμάτωση διαφορετικών ανθρώπων σε μια κοινωνία είναι μια πολύπλοκη διαδικασία και για αυτό άλλωστε πληρώνει η ΕΕ τις χώρες μέλη της για να τρέχουν προγράμματα ενσωμάτωσης. Αρκετά πιο σημαντικά θέματα είναι αυτά που έχουν να κάνουν με τα παιδιά και πως θα πάνε σχολείο κτλ.

Εδώ μερικές πληροφορίες περί του θέματος, ίσως να σε ανακουφίζει το γεγονός πως έχουν ήδη αφιερώσει την ζωή τους άνθρωποι για να μπορούμε να συνυπάρχουμε αρμονικά με άλλες κουλτούρες όπως συμβαίνει σε τόσα και τόσα μέρη του κόσμου.

https://education.ec.europa.eu/el/focus ... E%AF%CE%B1


Επειδή ανέφερες το θέμα της θρησκείας, ήμασταν μέχρι πρόσφατα η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που ακόμα είχε ενστάσεις ως προς αυτά που αναφέρεις. Τελικά το 2019 και αφού είχαμε φάει ένα σωρό πρόστιμα φτιάξαμε επιτέλους το Τζαμί στον Βοτανικό.

https://www.klimaka.org.gr/athina-i-mon ... ris-tzami/

Είναι αυτονοητες οι δυσκολίες που υπάρχουν στο πάντρεμα διαφορετικών μεταξύ τους ανθρώπων, το θέμα είναι τι διάθεση έχουμε απέναντι σε αυτό. Οποίος δεν θέλει να ζυμώσει όλο κοσκινίζει λένε.

Μερικές σκόρπιες σημειώσεις:

Α) Αφού δίνουμε βήμα σε πολιτικούς, δημοσιογράφους και παπάδες που μιλάνε ανοιχτά με κηρύγματα μίσους κατά της LGBTQ κοινότητας, γιατί μας απασχολεί το αν ίσως προστεθούν στην λίστα και μουσουλμάνοι; Μήπως να κοιτάξουμε να φτιάξουμε πρώτα μια κοινωνία που εμείς οι ίδιοι θα έχουμε σεβασμό απέναντι στην διαφορετικότητα και μετά να μας απασχολήσει το αν θα μας χαλάσει την μανέστρα κάποια ομάδα ανθρώπων που ενσωματώνεται σιγά σιγά;

Β) Δεν είναι "για μένα" δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να ζει όπως θέλει την ζωή ΤΟΥ, υπάρχει μια παρανόηση εκεί νομίζω. Είναι βασική αρχή του συντάγματος, των δικαιωμάτων του ανθρώπου όπως τα έχουμε συμφωνήσει από χρόνια. Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις με την αναφορά σου στην σεξουαλικοτητα σε σχέση με τα παιδιά. Πας να βάλεις την διεκδίκηση για αποδοχή και ορατότητα των ανθρώπων που έχουν διαφορετικές προτιμήσεις απέναντι "στα παιδιά";
Πως σχετίζεται το ένα με το άλλο;
Θέλεις να πεις ότι δεν πρέπει να συζητάμε για θέματα σεξουαλικοτητας ως κοινωνία επειδή υπάρχουν παιδιά ή ότι υπάρχουν ενήλικες που υπέρ προβάλλουν θέματα σεξουαλικού περιεχομένου; και αν εννοείς το δεύτερο, θεωρείς όντως ότι οι άνθρωποι της κοινότητας είναι πιο ορατοί στην κοινωνία από την βιομηχανία του πορνό ή της σόου μπιζ σε όλες της τις εκφάνσεις; είναι πιο ορατοί από όλες τις αισθησιακές φωτογραφίσεις των σελέμπριτιζ που νομίζεις ότι θέλουν τα παιδιά σου ενώ... θέλουν να σου πουλήσουν αμάξι πχ;
Σε κάθε περίπτωση ωραίο θα ήταν να το ξεκαθαρίσεις λίγο αυτό το σημείο, έτσι για αλλαγή να απαντήσεις σε κάτι συγκεκριμένο :)

Γ) Για το Αφγανιστάν δεν ξέρω, το έχουν ισοπεδώσει άλλωστε αρκετά τις τελευταίες δεκαετίες ώστε φαντάζομαι θα είναι δύσκολο να διεκδικήσεις τα ίδια πράγματα, όταν τους λείπουν άλλα και άλλα βασικά.
Αυτό το πισωγύρισμα που μάλλον έχει αρκετά να κάνει με την γεωπολιτική και τους πολέμους στην περιοχή βέβαια ισχύει για μεγάλο μέρος του μουσουλμανικού κόσμου, δες φωτογραφίες από το Ιράν του 60 πχ.
Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με το πως θέλουμε να ζούμε εμείς εδώ. Εμείς εδώ θέλουμε να ζούμε αρμονικά όλοι μαζί πάρα τις διαφορές που κουβαλάμε.

Εδώ λοιπόν, είναι στο χέρι μας να αρχίσουμε πρώτα από τους εαυτούς μας, να σεβαστούμε το κάθε τι διαφορετικό. Εφόσον το κάνουμε αυτό και τους ανθρώπους που έτσι κι αλλιώς θα βρεθούν εδώ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τους ενσωματώσουμε ομαλά, δεν κινδυνεύουμε να μην μας σεβαστεί κάποιος που έρχεται να ενσωματωθεί στο όλο.
Εάν πάλι βυθιστουμε σε ανησυχίες για πράγματα που άλλοι έχουν λύσει ήδη εδώ και χρόνια, απλώς θα έρχονται άνθρωποι και θα τους πετάμε σε γωνίες, κάτι που αναπόφευκτα θα δημιουργήσει γκέτο και θα έρχονται οι ίδιοι που προτίμησαν τα γκέτο και θα μας λένε "σας τα λεγα".

Αυτοεκπληρούμενη προφητεία.

Για να το κλείσω επιτέλους, το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα δεν σεβόμαστε ούτε τους εαυτούς μας τους ίδιους. Και δεν μιλάω για ομάδες ανθρώπων όπως οι άνθρωποι με αναπηρία πχ, δεν σεβόμαστε καν την κοινωνία σαν σύνολο. Μετά από τόσα χρόνια διαπλοκής και μια δεκαετία μνημόνια στο κεφάλι έχουν σαπίσει όλα και ζούμε κάθε μέρα από τύχη και οι μόνοι ορατοί είναι οι διαπλεκόμενοι και οι κάθε λογής τραμπούκοι. Έχουμε ας πούμε την εντύπωση ότι τα τρένα είναι πλέον ασφαλή; Δεν είναι. Όπως δεν ήταν και το ΟΑΚΑ τόσο καιρό και ένα σωρό άλλα κτήρια, οχήματα, δίκτυα. Και το μόνο που "φαίνεται" και ορίζει το τι θα συμβεί με όλα τα παραπάνω είναι εκείνο το 1/3 ή 1/4 του κόσμου που στηρίζει τους προβεβλημενους διαπλεκόμενους. Σαν να μην μας αφορά. Πως λέμε για τον μουσουλμανικό κόσμο ότι έκανε πισωγύρισμα και βυθίστηκε στην εσωστρέφεια και την βία; Ε εκεί βαδίζουμε, ολοταχώς.

2
2 Εικόνα
villiskabas

 euroleague
Reactions: 272
Δημοσιεύσεις: 1899
Εγγραφή: Τετ Αύγ 05, 2015 6:17 pm
Αγαπημένος παίκτης: Αλβερτης
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 8:33 am

Γεια σας παιδια μπηκα και γω λιγο στην παρεα απλα να αναφερω οσον αφορα τον Πελετιδη δεν ειναι θεμα προσωπου ή μαλλον πολυ μικρο ρολο παιζει. Τι εννοω? Οτι σημαντικο ,κατεμε, εχει κανει αυτος ο ανθρωπος ειναι γτ ασκει ,οσο μπορει δλδ στα πλαισια των εργαλειων που διαθετει και των συστημικων διαδικασιων, σοσιαλιστικου τυπου πρακτικες και εδω να πουμε επειδη σε αυτη την χωρα ο ορος σοσιαλισμος μονο με την κακη εννοια αναφερεται οτι υπαρχει και μια αλλη ερμηνεια που εχει να κανει με την ασκηση πολιτικων που κοιτουν κατα βαση την ικανοποιηση των κοινωνικων αναγκων των πολλων και οχι των λιγων οπως συμβαινει κακα κορον τα τελευταια χρονια. Ετσι λοιπον ο Πελετιδης ειτε ηταν αυτος ειτε οποιοσδηποτε αλλος απο το ΚΚΕ θα ασκουσε πανω κατω την ιδια πολιτικη γιατι αυτη ειναι η παιδεια του και αυτες ειναι αρχες σχεδων ολων οσων βρισκονται σε αυτο το κομμα...παρενθεση παντα υπαρχουν εξαιρεσεις.

Τωρα κατα τα αλλα τι να πουμε στην χωρα συνεχιζεται το συνδρομο της Στοκχολμης σε πολτικο επιπεδο.. και αυτος που κανει τα χειροτερα στο τελος επιβραβευεται

Αυτα να στε καλα καλημερα

2
2 Εικόνα
polykos

 euroleague
Reactions: 488
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 20, 2009 9:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 9:21 am

Εγραψε ο Τάσος Παππάς στην Εφσυν, κάπως συμπυκνωμένα και ουσιαστικά

Καίγεται επί μέρες το δάσος της περιοχής σου και καταστρέφονται περιουσίες, πλημμυρίζει η πόλη σου και είσαι μέσα στις λάσπες χωρίς νερό και φως για μεγάλο διάστημα, μένεις χωρίς ενίσχυση από το κράτος για εβδομάδες, δήμαρχοι και περιφερειάρχες με τεράστιες ευθύνες στη διαχείριση των πόρων για έργα προστασίας πετάνε το μπαλάκι στην κεντρική διοίκηση, αν και όλοι ανήκουν στο κόμμα που κυβερνά. Και εσύ τους ξαναψηφίζεις;

ΥΓ Κάποια στιγμή θα ακουστεί στον αερα....μην κανετε διαλειματική δίαιτα γιατί είναι παράγωγο του ραμαζανίου. Δεν θα γίνουμε ισλάμ!!!!
ΥΓ2 Ασχετο........Η προγιαγιά μου μέχρι και στα 90ς σε ηλικία 100 κάλυπτε τα μαλλιά και το στόμα της με μαύρη μαντήλα και πήγαινε σε εκκλησία με σταυρό επάνω

2
2 Εικόνα
Manager FREE Zone
Old-school For Ever
gourgou

 a1greece
Reactions: 113
Δημοσιεύσεις: 859
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 13, 2014 9:51 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 2:19 pm

Άλεξ

Προσπαθείς να προσεγγίσεις έννοιες χωρίς να κατανοείς τη σημασία τους, από που πηγάζουν και πως εφαρμόζονται στην πράξη. Είναι σαν να προσπαθείς να λύσεις μία μαθηματική εξίσωση χωρίς να γνωρίζεις προπαίδεια.
Πάμε από την αρχή. Τη διαφορετικότητα δεν την καθορίζουν προσωπικότητες όπως ο Φρόυντ και ο Αϊνστάιν που είναι καθολικά αποδεκτοί επιστήμονες αλλά πρόσωπα όπως ο Κεμάλ, ο Σαλαντιν και ο Μωάμεθ από τη μία και ο Χρυσοστόμου Σμύρνης, ο Κολοκοτρώνης και ο Απ. Παύλος από την άλλη. Τη διαφορετικότητα δεν την καθορίζουν τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες αλλά το Κοράνι-Ευαγγέλιο από τη μια και τα λογοτεχνικά έργα από την άλλη. Η διαφορετικότητα δεν καθορίζεται από την ανάγκη για εργασία και εκπαίδευση που είναι κοινά για όλους τους ανθρώπους αλλά από θρησκευτικά-κοινωνικά κριτήρια που είναι διαφορετικά. Εν ολίγης την διαφορετικότητα δεν θα ψάξουμε να τη βρούμε σε στοιχεία που ενώνουν δύο ανθρώπους αλλά σε αυτά που τους χωρίζουν. Εκεί θα δούμε αν υπάρχει δυνατότητα αποδοχής του διαφορετικού ώστε να επέλθει αλληλοσεβασμός. Είναι αλληλένδετα.Για παράδειγμα ο Κεμάλ τιμάται από τους Τούρκους σαν γεννάρχης, ενώ για του Έλληνες (αν και από αυτά που διαβάζω αμφιβάλλω για το μέγεθος της αποδοχής) είναι ένας αιμοσταγής εγκληματίας. Κοινώς, δεν μπορούμε να εκφραστούμε ελεύθερα μεταξύ μας ούτε να υπάρξει αλληλοσεβασμός. Ένα απλό παράδειγμα είναι και αυτό μέσα σε όλα τα άλλα. Επί τούτου που αναφέρομαι στα προηγούμενα ποστ δεν δίνεις καμία απάντηση και αντ΄αυτού μου στέλνεις ένα λινκ που παραπέμπει σε πολιτικά σχέδια εφάμιλλα της υποθαλάσιας της Θεσσαλονίκης. Προς το παρόν ξέρω ότι δεν υπάρχει σταθερό εκπαιδευτικό πλαίσιο για τα ελληνόπουλα εδώ και χρόνια. Πώς θα καταφέρουν οι πολιτικοί, κατά τους οποίους εσύ ο ίδιος αναφέρεσαι απαξιωτικά και όχι άδικα, να δημιουργήσουν εκπαιδευτικό πλαίσιο για τα προσφυγόπουλα θα πρόκειται περί θαύματος. Εαν δε, καταφέρουν και λύσουν και το πρόβλημα της νοσοκομιακής περίθαλψης θα πρόκειται για μέγα θαύμα εφάμιλλο της Αναστάσεως του Λαζάρου. Από αυτά που γράφεις δίνεις ιδιαίτερη έμφαση μόνο σε βιοτικές ανάγκες του ανθρώπου παραλείποντας άλλα σημαντικά που καθορίζουν την υπόστασή του.
Σε ρώτησα να μου πεις αν υπάρχει κάποιο πετυχημένο μοντέλο διαπολιτισμικής κοινωνίας. Δεν πήρα απάντηση. Εάν υπονοείς κράτη όπως η Γαλλία ή το Βέλγιο, ναι υπάρχουν γενιές μεταναστών από τη ζώνη του Μαγκρέμπ που έχουν ενσωματωθεί και μάλιστα αισθάνονται εθνικά υπερήφανοι ως Γάλλοι πολίτες. Υπάρχουν όμως και αυτοί που είναι ποτισμένοι με τη σπορά του μίσους προς τον Δυτικό δυνάστη και είναι έρμαιοι στις ορέξεις των φανατικών μουλάδων. Από την ΕΕ, που με τόσο κομπασμό αναφέρεις για τα πρόστιμα μέχρι να δημιουργηθεί το τζαμί στο Βοτανικό, χέστηκ@ν για την τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων. Το τζαμί έγινε για θέματα εθνικής ασφάλειας, προκειμένου να κλείσουν τα άτυπα τζαμιά που υπήρχαν. Μετά και τις τρομοκρατικές επιθέσεις οι Ευρωπαίοι τρέχουν να κλείσουν τα άτυπα τζαμιά γιατί τα θεωρούν πλέον κέντρα ριζοσπαστικοποίησης. Άλλωστε δεν περιορίζεται μόνο εκεί το πρόβλημα αλλά συνεχίζεται με την γκετοποίηση γύρω από τα τεμένοι. Τέλος να θέσω μία ερώτηση. Γιατί η Σαουδική Αραβία και το Κατάρ δεν δέχονται τους «αδελφούς» μουσουλμάνους πρόσφυγες και μετανάστες παρά προτιμούν τη χρηματοδότηση για οικοδόμηση τζαμιών και ισλαμικών σχολείων διαδασκαλίας του Κορανίου στην Ευρώπη?
Το ότι δεν κατανοείς την έννοια της διαφορετικότητας φαίνεται και από προηγούμενο ποστ που προσπαθείς να εξισώσεις την Ελλάδα με το Ιράν σε θέματα συντηρητισμού και θρησκευτικής χειραγώγησης. Μήπως έχουμε θρησκευτικούς νόμους και θρησκευτική αστυνομία και δεν το ξέρω? Αλήθεια, για την εμφάνιση της άτυπης Μουταβίν στο κέντρο της Αθήνας που ξυλοφορτώνει ομοεθνείς μουσουλμάνους που δεν τηρούν τους νόμους του Ισλάμ, έχεις καμία άποψη πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί? Αναφέρεσαι συνεχώς για τα κυρήγματα μίσους και τις οπισθοδρομικές θέσεις από την εκκλησία. Όπως ξαναέγραψα το γεγονός ότι υπάρχουν κομπογιαννήτες γιατροί δεν μας εμποδίζει να αποδεχτούμε την Ιατρική επιστήμη. Προφανώς όμως εσύ αυτό κάνεις. Γιατί για κάθε ένα κύρηγμα μίσους που σου πλασάρουνε τα ΜΜΕ υπάρχουν εκατό κηρύγματα αγάπης και αλήθειαςκαι για κάθε έναν πλανεμένο ιεράρχη εκατό φωτισμένοι. Αλλά δεν το παρεξηγώ μιας και είναι φυσικό επακόλουθο αφενός του θρησκολυπτικού περιβάλλοντος που περιέγραψες και που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των ελληνικών οικογενειών αφετέρου δίνεται περισσότερος χώρος στα πάνελ να εκφράζεται ο κάθε Τατσόπουλος και όχι για παράδειγμα ο Μεσογαίας Νικόλαος. Η εκκλησία αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους και κυρίως τους διαφορετικούς και περιθωριοποιημένους. Αποστρέφεται τις πράξεις, όχι τους ανθρώπους, αλλά και ίδιες οι πράξεις διέπονται από μία διάκριση. Για παράδειγμα δεν αποστρέφεται το σεξ, αλλά την πορνεία και τη μοιχεία. Δεν αποστρέφεται τους ομοφυλόφιλους αλλά την παραφύσιν συνεύρεση η οποία κατά περίπτωση αφορά και τους ετεροφυλόφιλους. Συνεπώς κατά μία άποψη των «προοδευτικών», και δίνω και αφορμή μάλιστα, η εκκλησία μπορεί να κατηγορηθεί και σαν ετεροφοβική. Και εδώ έρχεται ένα άλλο παράδειγμα για το πως κατανοούμε τη διαφορετικότητα. Για εσένα μπορεί η παραφύσιν συνεύρεση να υπάγεται στα πλαίσια της σεξουαλικής απενεχοποίησης ενώ για κάποιον άλλον είναι σοδομισμός, που σκοπό δεν έχει την σωματική και συναισθηματική ένωση των ανθρώπων αλλά την ικανοποίηση διαστροφικών αποθημένων. Τώρα, το τι λέει η επιστήμη επί του θέματος ας ψάξει κάποιος να βρει και μετά ας προσεγγίσει και το θέμα θεολογικώς μήπως και βρει διαφορές. Αλλά υπάρχει και αυτή η άποψη της διαφορετικότητας,που εκφράζεται από ανθρώπους που βιώνουν ομόφυλες έλξεις. Το υλικό άφθονο για να κατανοήσει κανείς ένθεν και ένθεν ποια είναι η αλήθεια.
https://omofylofilia.gr/
Συνεπώς όταν υπάρχει τόσο μεγάλη απόκλιση απόψεων όσα τα παραπάνω και άλλες τόσο που δεν είναι δυνατόν να αναφερθούν, δεν μπορεί να υπάρξει και αλληλοσεβασμός. Απλά συμβιώνουμε με υπομονή και υποχωρητικότητα και ακροβατούμε πάνω σε τεντωμένο σχοινί μέχρι αυτό να σπάσει και να μην ξέρουμε που θα καταλήξουμε.
Τώρα όσον αφορά περί διακαιώματος των παιδιών στην παιδικότητα επίσης δεν κατανοείς την ουσία. Πιθανόν βέβαια να μην έχεις και παιδιά οπότε να μην σε έχει απασχολήσει το θέμα και το προσεγγίζεις επιφανειακά και απλοϊκά. Δεν πειράζει. Μέχρι να γίνεις γονιός ας υποθέσουμε ότι για τα φαινόμενα της σεξουαλικής κακοποίησης των ανηλίκων, τους βιασμούς μεταξύ ανηλίκων και τους τοκετούς 13 χρονων, οφείλεται η φυσική ροπή που έχει ο άνθρωπος ή ακόμα καλύτερα να μην το χαρακτηρίσουμε καν σαν κοινωνικό ζήτημα.
Και τέλος, μιας και το ανέφερες "ελαφρά τη καρδία" να είσαι σίγουρος πως αν βρισκόσουν στο επίπεδο της πενίας εκείνου του ανθρώπου και το αίσθημα επιβίωσης υπερνικούσε όλα τα υποθετικά σενάρια που αράδιασες, θα το έπαιρνες με μεγάλη ευχαρίστηση. Αν ήθελες να υποβαθμίσης τη σημασία που ήθελα εγώ και οι συνομιλητές σου να δώσουν περί θρησκευτικής διαφορετικότητας θα μπορούσες τουλάχιστον να επικαλστείς τις διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Εγώ τουλάχιστον, αν βρισκόμουν στην Κίνα σκύλο δεν θα έτρωγα, αλλά και πάλι μπροστά στην αίσθηση της πείνας θα έβγαζα τον σκύλο και θα έτρωγα το ψωμί, με το κασέρι και το μαρούλι και δεν θα ήμουν φανατικά προσκολλήμένος σε θρησκολυπτικές αντιλήψεις. Αλλά η προσέγγιση που έκανες ήταν τουλάχιστον ατυχής.

2
1 Εικόνα 1 Εικόνα
polykos

 euroleague
Reactions: 488
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 20, 2009 9:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 5:17 pm

Το Νικόλαο Μεσογαίας, ούτε η ΙΣΕ δεν τον αφήνει να μιλήσει και να ενεργήσει όπως θα του ταίριαζε.

Οσο θα υπάρχουν πιο ζεστές μέρες, δεν θα καταναλώνουμε χοιρινό.

Η στείρωση των οικοσιτων ζώων, θα αποτρέψει το δίλλημα να φάμε κάποτε σκύλο.

0
Manager FREE Zone
Old-school For Ever
gourgou

 a1greece
Reactions: 113
Δημοσιεύσεις: 859
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 13, 2014 9:51 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 6:01 pm

polykos έγραψε:
Τετ Οκτ 11, 2023 5:17 pm
Το Νικόλαο Μεσογαίας, ούτε η ΙΣΕ δεν τον αφήνει να μιλήσει και να ενεργήσει όπως θα του ταίριαζε.

Οσο θα υπάρχουν πιο ζεστές μέρες, δεν θα καταναλώνουμε χοιρινό.

Η στείρωση των οικοσιτων ζώων, θα αποτρέψει το δίλλημα να φάμε κάποτε σκύλο.
Όπως έλεγε και ο Γαλλιλαίος, θα ανακατέψουμε σε ένα βαρέλι χώμα και νερό, θα το αφήσουμε στον ήλιο και θα αρχίσουν να βγαίνουν από μέσα γουρούνια, σκύλοι και λοιπά οικόσιτα ζώα, οπότε δεν ανησυχώ μπρος στην τρομολαγνία σου.

'Οσο για τον Μεσογαίας, προφανώς και πρόκειται για άνθρωπο περιορισμένων γνώσεων και "καλλιέργειας" οπότε τι παραπάνω έχει να αντιπαραθέσει απέναντι στον Τατσόπουλο?

0
Άβαταρ μέλους
kojito

Moderator
Reactions: 1488
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2007 8:25 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 6:47 pm

Ενδιαφέρον τόπικ, καθώς και το γεγονός ότι στα πλαίσια του φόρουμ αναπτύσσεται διάλογος και για μη μπασκετικά αλλά καθαρά κοινωνικά θέματα. Παράκληση μόνο αυτός να είναι ήρεμος και χωρίς προσωπικές αντεκλίσεις και ναι μείνει εντός πλαισίου δημοτικών εκλογών και μόνο, και να μην επεκταθεί σε άλλους χώρους (ομοφυλοφιλία, θρησκεία, μεταναστευτικό κτλ)

3
3 Εικόνα
tarp7

allstar
Reactions: 1396
Δημοσιεύσεις: 3558
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 10:23 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 7:10 pm

https://www.lifo.gr/now/politics/aytodi ... tin-ellada
Βέβαια οι μεγάλες αμοιβές των δημάρχων κλπ είναι κάτω από το "τραπέζι "


https://politic.gr/dimoi-periferies/sok ... iprosopos/

Συνελήφθησαν το μεσημέρι του Σαββάτου (7/10) στιε Σοφάδες Καρδίτσας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καρδίτσας σε συνεργασία με αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σοφάδων, τρία άτομα, για το αδίκημα της δωροδοκίας εκλογέα που αφορούσαν στις δημοτικές εκλογές, ενώ αναζητούνται ακόμη τέσσερα άτομα. Προηγήθηκε καταγγελία, σύμφωνα με την οποία οι τρεις συλληφθέντες και ένα από τα άτομα που αναζητούνται είχαν εξαγοράσει 500 ταυτότητες από Ρομά, με αμοιβή 50 ευρώ η καθεμία, με διαμεσολαβητές μεταξύ δραστών και ψηφοφόρων τους άλλους τρεις δράστες που αναζητούνται. Από τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε σπίτια, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ιδιόχειρες σημειώσεις και το συνολικό χρηματικό ποσό των 25.950 ευρώ. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καρδίτσας, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Καρδίτσας
.

1
1 Εικόνα
AlexD

 nba
Reactions: 1449
Δημοσιεύσεις: 2569
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 7:46 am
Αγαπημένος παίκτης: Karl Malone
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Οκτ 11, 2023 7:41 pm

gourgou έγραψε:
Τετ Οκτ 11, 2023 2:19 pm
Άλεξ

Προσπαθείς να προσεγγίσεις έννοιες χωρίς να κατανοείς τη σημασία τους, από που πηγάζουν και πως εφαρμόζονται στην πράξη. Είναι σαν να προσπαθείς να λύσεις μία μαθηματική εξίσωση χωρίς να γνωρίζεις προπαίδεια.
Πάμε από την αρχή. Τη διαφορετικότητα δεν την καθορίζουν προσωπικότητες όπως ο Φρόυντ και ο Αϊνστάιν που είναι καθολικά αποδεκτοί επιστήμονες αλλά πρόσωπα όπως ο Κεμάλ, ο Σαλαντιν και ο Μωάμεθ από τη μία και ο Χρυσοστόμου Σμύρνης, ο Κολοκοτρώνης και ο Απ. Παύλος από την άλλη. Τη διαφορετικότητα δεν την καθορίζουν τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες αλλά το Κοράνι-Ευαγγέλιο από τη μια και τα λογοτεχνικά έργα από την άλλη. Η διαφορετικότητα δεν καθορίζεται από την ανάγκη για εργασία και εκπαίδευση που είναι κοινά για όλους τους ανθρώπους αλλά από θρησκευτικά-κοινωνικά κριτήρια που είναι διαφορετικά. Εν ολίγης την διαφορετικότητα δεν θα ψάξουμε να τη βρούμε σε στοιχεία που ενώνουν δύο ανθρώπους αλλά σε αυτά που τους χωρίζουν. Εκεί θα δούμε αν υπάρχει δυνατότητα αποδοχής του διαφορετικού ώστε να επέλθει αλληλοσεβασμός. Είναι αλληλένδετα.Για παράδειγμα ο Κεμάλ τιμάται από τους Τούρκους σαν γεννάρχης, ενώ για του Έλληνες (αν και από αυτά που διαβάζω αμφιβάλλω για το μέγεθος της αποδοχής) είναι ένας αιμοσταγής εγκληματίας. Κοινώς, δεν μπορούμε να εκφραστούμε ελεύθερα μεταξύ μας ούτε να υπάρξει αλληλοσεβασμός. Ένα απλό παράδειγμα είναι και αυτό μέσα σε όλα τα άλλα. Επί τούτου που αναφέρομαι στα προηγούμενα ποστ δεν δίνεις καμία απάντηση και αντ΄αυτού μου στέλνεις ένα λινκ που παραπέμπει σε πολιτικά σχέδια εφάμιλλα της υποθαλάσιας της Θεσσαλονίκης. Προς το παρόν ξέρω ότι δεν υπάρχει σταθερό εκπαιδευτικό πλαίσιο για τα ελληνόπουλα εδώ και χρόνια. Πώς θα καταφέρουν οι πολιτικοί, κατά τους οποίους εσύ ο ίδιος αναφέρεσαι απαξιωτικά και όχι άδικα, να δημιουργήσουν εκπαιδευτικό πλαίσιο για τα προσφυγόπουλα θα πρόκειται περί θαύματος. Εαν δε, καταφέρουν και λύσουν και το πρόβλημα της νοσοκομιακής περίθαλψης θα πρόκειται για μέγα θαύμα εφάμιλλο της Αναστάσεως του Λαζάρου. Από αυτά που γράφεις δίνεις ιδιαίτερη έμφαση μόνο σε βιοτικές ανάγκες του ανθρώπου παραλείποντας άλλα σημαντικά που καθορίζουν την υπόστασή του.
Σε ρώτησα να μου πεις αν υπάρχει κάποιο πετυχημένο μοντέλο διαπολιτισμικής κοινωνίας. Δεν πήρα απάντηση. Εάν υπονοείς κράτη όπως η Γαλλία ή το Βέλγιο, ναι υπάρχουν γενιές μεταναστών από τη ζώνη του Μαγκρέμπ που έχουν ενσωματωθεί και μάλιστα αισθάνονται εθνικά υπερήφανοι ως Γάλλοι πολίτες. Υπάρχουν όμως και αυτοί που είναι ποτισμένοι με τη σπορά του μίσους προς τον Δυτικό δυνάστη και είναι έρμαιοι στις ορέξεις των φανατικών μουλάδων. Από την ΕΕ, που με τόσο κομπασμό αναφέρεις για τα πρόστιμα μέχρι να δημιουργηθεί το τζαμί στο Βοτανικό, χέστηκ@ν για την τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων των μουσουλμάνων. Το τζαμί έγινε για θέματα εθνικής ασφάλειας, προκειμένου να κλείσουν τα άτυπα τζαμιά που υπήρχαν. Μετά και τις τρομοκρατικές επιθέσεις οι Ευρωπαίοι τρέχουν να κλείσουν τα άτυπα τζαμιά γιατί τα θεωρούν πλέον κέντρα ριζοσπαστικοποίησης. Άλλωστε δεν περιορίζεται μόνο εκεί το πρόβλημα αλλά συνεχίζεται με την γκετοποίηση γύρω από τα τεμένοι. Τέλος να θέσω μία ερώτηση. Γιατί η Σαουδική Αραβία και το Κατάρ δεν δέχονται τους «αδελφούς» μουσουλμάνους πρόσφυγες και μετανάστες παρά προτιμούν τη χρηματοδότηση για οικοδόμηση τζαμιών και ισλαμικών σχολείων διαδασκαλίας του Κορανίου στην Ευρώπη?
Το ότι δεν κατανοείς την έννοια της διαφορετικότητας φαίνεται και από προηγούμενο ποστ που προσπαθείς να εξισώσεις την Ελλάδα με το Ιράν σε θέματα συντηρητισμού και θρησκευτικής χειραγώγησης. Μήπως έχουμε θρησκευτικούς νόμους και θρησκευτική αστυνομία και δεν το ξέρω? Αλήθεια, για την εμφάνιση της άτυπης Μουταβίν στο κέντρο της Αθήνας που ξυλοφορτώνει ομοεθνείς μουσουλμάνους που δεν τηρούν τους νόμους του Ισλάμ, έχεις καμία άποψη πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί? Αναφέρεσαι συνεχώς για τα κυρήγματα μίσους και τις οπισθοδρομικές θέσεις από την εκκλησία. Όπως ξαναέγραψα το γεγονός ότι υπάρχουν κομπογιαννήτες γιατροί δεν μας εμποδίζει να αποδεχτούμε την Ιατρική επιστήμη. Προφανώς όμως εσύ αυτό κάνεις. Γιατί για κάθε ένα κύρηγμα μίσους που σου πλασάρουνε τα ΜΜΕ υπάρχουν εκατό κηρύγματα αγάπης και αλήθειαςκαι για κάθε έναν πλανεμένο ιεράρχη εκατό φωτισμένοι. Αλλά δεν το παρεξηγώ μιας και είναι φυσικό επακόλουθο αφενός του θρησκολυπτικού περιβάλλοντος που περιέγραψες και που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των ελληνικών οικογενειών αφετέρου δίνεται περισσότερος χώρος στα πάνελ να εκφράζεται ο κάθε Τατσόπουλος και όχι για παράδειγμα ο Μεσογαίας Νικόλαος. Η εκκλησία αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους και κυρίως τους διαφορετικούς και περιθωριοποιημένους. Αποστρέφεται τις πράξεις, όχι τους ανθρώπους, αλλά και ίδιες οι πράξεις διέπονται από μία διάκριση. Για παράδειγμα δεν αποστρέφεται το σεξ, αλλά την πορνεία και τη μοιχεία. Δεν αποστρέφεται τους ομοφυλόφιλους αλλά την παραφύσιν συνεύρεση η οποία κατά περίπτωση αφορά και τους ετεροφυλόφιλους. Συνεπώς κατά μία άποψη των «προοδευτικών», και δίνω και αφορμή μάλιστα, η εκκλησία μπορεί να κατηγορηθεί και σαν ετεροφοβική. Και εδώ έρχεται ένα άλλο παράδειγμα για το πως κατανοούμε τη διαφορετικότητα. Για εσένα μπορεί η παραφύσιν συνεύρεση να υπάγεται στα πλαίσια της σεξουαλικής απενεχοποίησης ενώ για κάποιον άλλον είναι σοδομισμός, που σκοπό δεν έχει την σωματική και συναισθηματική ένωση των ανθρώπων αλλά την ικανοποίηση διαστροφικών αποθημένων. Τώρα, το τι λέει η επιστήμη επί του θέματος ας ψάξει κάποιος να βρει και μετά ας προσεγγίσει και το θέμα θεολογικώς μήπως και βρει διαφορές. Αλλά υπάρχει και αυτή η άποψη της διαφορετικότητας,που εκφράζεται από ανθρώπους που βιώνουν ομόφυλες έλξεις. Το υλικό άφθονο για να κατανοήσει κανείς ένθεν και ένθεν ποια είναι η αλήθεια.
https://omofylofilia.gr/
Συνεπώς όταν υπάρχει τόσο μεγάλη απόκλιση απόψεων όσα τα παραπάνω και άλλες τόσο που δεν είναι δυνατόν να αναφερθούν, δεν μπορεί να υπάρξει και αλληλοσεβασμός. Απλά συμβιώνουμε με υπομονή και υποχωρητικότητα και ακροβατούμε πάνω σε τεντωμένο σχοινί μέχρι αυτό να σπάσει και να μην ξέρουμε που θα καταλήξουμε.
Τώρα όσον αφορά περί διακαιώματος των παιδιών στην παιδικότητα επίσης δεν κατανοείς την ουσία. Πιθανόν βέβαια να μην έχεις και παιδιά οπότε να μην σε έχει απασχολήσει το θέμα και το προσεγγίζεις επιφανειακά και απλοϊκά. Δεν πειράζει. Μέχρι να γίνεις γονιός ας υποθέσουμε ότι για τα φαινόμενα της σεξουαλικής κακοποίησης των ανηλίκων, τους βιασμούς μεταξύ ανηλίκων και τους τοκετούς 13 χρονων, οφείλεται η φυσική ροπή που έχει ο άνθρωπος ή ακόμα καλύτερα να μην το χαρακτηρίσουμε καν σαν κοινωνικό ζήτημα.
Και τέλος, μιας και το ανέφερες "ελαφρά τη καρδία" να είσαι σίγουρος πως αν βρισκόσουν στο επίπεδο της πενίας εκείνου του ανθρώπου και το αίσθημα επιβίωσης υπερνικούσε όλα τα υποθετικά σενάρια που αράδιασες, θα το έπαιρνες με μεγάλη ευχαρίστηση. Αν ήθελες να υποβαθμίσης τη σημασία που ήθελα εγώ και οι συνομιλητές σου να δώσουν περί θρησκευτικής διαφορετικότητας θα μπορούσες τουλάχιστον να επικαλστείς τις διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Εγώ τουλάχιστον, αν βρισκόμουν στην Κίνα σκύλο δεν θα έτρωγα, αλλά και πάλι μπροστά στην αίσθηση της πείνας θα έβγαζα τον σκύλο και θα έτρωγα το ψωμί, με το κασέρι και το μαρούλι και δεν θα ήμουν φανατικά προσκολλήμένος σε θρησκολυπτικές αντιλήψεις. Αλλά η προσέγγιση που έκανες ήταν τουλάχιστον ατυχής.
Με σεβασμό στην παραπάνω παράκληση του mod να μην συνεχιστεί η συζήτηση σε πλαίσιο αντιπαράθεσης θα αποφύγω να απαντήσω στις προσωπικές αναφορές και εκτιμήσεις προς το άτομο μου, θα πω απλώς πως δεν έχει νόημα να κάνεις υποθέσεις, ίσως είναι καλύτερα να μένουμε στο θέμα κάθε φορά. :peace:

Το μόνο που θέλω να σημειώσω σε μια πρόταση οπωσδήποτε γιατί όντως το είπες δύο φορές και δεν απάντησα στην πρώτη, είναι πως άλλο το "μερικοί απατεώνες" επιστήμονες που όντως δεν χαρακτηρίζουν την επιστημονική κοινότητα ως σύνολο και άλλο η επίσημη εκκλησία να μην παίρνει θέση και να μην απομακρύνει εκείνους τους εκπροσώπους της που προβαίνουν σε κήρυγμα μίσους.
Είναι σαν να βγαίνει κάποια επιτροπή του παγκόσμιου οργανισμού υγείας και να ανακοινώνει πως είναι κατά των εμβολίων ας πούμε, δεν είναι το ίδιο.

Αυτο μόνο και το σταματάω εδώ για να μην συνεχιστεί η συζήτηση περί ομοφυλοφιλίας ή μετανάστευσης.

Ας κρατήσουμε το σχετικό με το τοπικ (και κάτι στο οποίο νομίζω συμφωνούμε ως έναν βαθμό), πως κοινωνικά είμαστε σε αρκετά δύσκολη θέση και έχουμε αρκετή δουλειά για να αρχίσουμε να σεβόμαστε περισσότερο τους εαυτούς μας, τους δίπλα μας και την κοινωνία ως σύνολο, ώστε σύντομα η αντιπαράθεση μεταξύ υποψηφίων να γίνεται ως προς την πολιτική τους σκέψη και όχι με όρους επικοινωνίας.

Ο Πελετιδης ας πούμε που αναφέρθηκε, μιλάει βάση μιας λογικής. Μπορεί κανείς να συμφωνεί ή να διαφωνεί, αλλά ο λόγος του είναι πολιτικός και δεν πέφτει στο επίπεδο του να προσβάλλει, να βρίζει κτλ.

1
1 Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Politics”